onsdag 24 september 2014

Fotot

Publicerade mitt valfoto på Fb-profilen igår. Och ja, det är ett bra foto. Jag ser snäll, glad och förtroendeingivande ut. Bra att jag önskade omfotografering.
Men att 163 personer gillar fotot - det är häftigt. Och att många dessutom kommenterar det så nätt - det är underbart. Jag måste erkänna att jag blir väldigt glad över uppmärksamheten. Varje ny kommentar, varje gillande tog jag emot och blev allt mjukare och varmare i hjärtat. Det kan ju inte vara fel. Eller steg berömmelsen mig åt huvudet så jag blev dårad av berömmet? Vill inte tro det.
Jag tror dessutom att gillarna inte gillar fotot enbart utan det faktum att jag ställer upp, att jag är på G, att jag ser förtroendegivande ut.
Men ändå är det häftigt att så många människor vill trycka gilla. Och häftigt hur bra det känns. Tack, vänner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar