torsdag 29 november 2012

Börjar det redan?

Stod i superlånga köer på Citymarket idag - två gånger. Och det var inte bara det att gköerna var långa utan folk handlade så vansinnigt mycket. Mitt på en torsdag eftermiddag! det var väl lillajulmaten som skulle skaffas. Jag hade all tid i världen båda gångerna men huhu alla stackare som inte g´hade det.
Orsaken till att jag stod två gånger var att jag första gången lämnade min lilla nyinköpta parfymflaska efter mej. Ringde till infon så fort jag kommit hem - och infomannen gick till kassan och tog vara på min flaska. Hederligt folk! Den var alltså kvar. Och hjälpsam personal. Tacktack. Och när jag var i farten hittade jag på att köpa nåt smått - och köa för det.
Men sen när det blir som värst i julrushen - då vill jag strosa på loppis, gå till bibban och dra benen efter mej på Rewell Center. Köper inte köpejulen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar