fredag 25 juli 2014

Slimmat och fungerande

Jag är så nöjd med min tele/data-kommunikation just nu att jag måste avlägga en rapport. Har lyckats skära bort dödkött, dvs sånt som bara stjäl månadsavgifter utan att användas just alls. Och jag har Internet var jag än rör mej. Viktigt.
Det jag har är ett modem som ger mej trådlöst nät som jag når i hela lägenheten. Från flera datorer/plattor/smarttelefonen samtidigt. 10M in - 29,90 per månad. Anvia. Och ett 3G-nät till smarttelefonen. 2M (det räcker bra, vad de än sa i telefonbutiken) + 500 minuter taltid + 100 sms per månad. Räcker riktigt bra. Det är Saunalahtiabonnemanget kostar litet under 12 e per månad.
Det som gläder mej mest är nog smarttelefonen - Lumia 520 - som nog överträffade mina förväntningar. Kameran, apparna - helt nöjd. Och ja, så kan man tala i den också om man till äventyrs vill.
Skulle nu bara gälla att få till det och få telefonaktien såld.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar