onsdag 2 juli 2014

Fotbollen

Jag ser inte på fotboll. (Lustigt nog - jag som så gärna ser på hockey.) Men jag kan glädjas med dem som har haft en veritabel fest nu när fotbolls-VM pågår. Och jag accepterar att det tar rum i kanalerna. Stor grej för många. Men - jag har svårt att acceptera att de få program som kläms in utöver fotbollen naggas i kanterna. Andra gången nu som ett program jag spelat in har krympts. Med typ 30 minuter. Senast i natt har det tydligen hänt nåt som har förlängt nån match. Straff säkert.Och min deckare del 1 blev halverad. För min box är inte så intelligent att den skulle köra efter program - nej den kör efter tid. Enligt rådande EPG. "It never does what I want it to - only what I tell it". Irriterande - men världsligt. Och inte vet jag hur man skulle kunna lösa det. Men i princip - hur mycket ska en grej - stor eller liten - få breda ut sej?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar