fredag 10 oktober 2014

En annan blogg

Jag följer en blogg där en "nästanbekant" skriver om sin bröstcancer. Det är så starkt. Inte bara det att hon ärligt skriver om hur hon känner. Hon skriver så bra dessutom. Några enkla ord och man är där i våndan. Och de hoppfulla stunderna. Och alla varför. Och tacksamheten. Stort att få följa. Jag tror hon skulle bli glad om fler följer så här länk till Camilla predikar. Det känns torftigt att skriva om landsvägar och datorer när man läser henne. Jag hoppas att jag ska orka skriva om jag drabbas av något liknande.






1 kommentar:

  1. Upptäckte ditt inlägg om min blogg. Tusen tack för den generösa feedbacken! Det är precis så här jag vill att bloggen ska uppfattas - där man i de enkla orden kan sätta in sin egen tolkning utifrån sina egna ramar och erfarenheter. Jag är tacksam över denna möjlighet att skriva utifrån egna villkor och lustar. Allt gott och önskar dig aldrig sinande skrivlust! Hälsar Camilla

    SvaraRadera