torsdag 21 november 2013

Viktiga veckoslut

Jag tror att det att jag har känt mej så oharmonisk och ur balans nu just har att göra med att jag inte har fått mina veckoslut. Och att få veckoslut betyder för mej att ha fredag, lördag och söndag något så när oprogrammerade. Speciellt lärdagen är det viktig att få planera själv. Har tappat räkningen på hur många lärdagar som har varit bundna nu. Bara längtar. Och ha oprogrammerat betyder att jag får köra mina egna rutiner och rutin är honnörsord för mej nu just. Jag vilar i mina rutiner. Och sen är ju nog lördag och söndag så mycket annorlunda än lediga vardagar. E-postflöder´t från jobbet stannar (ja, jag vet att ja kan låta bli att läsa) och det är på allt sätt lugnare. Fram för många viktiga lediga veckoslut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar