söndag 3 november 2013

Jobbresor

Tre jobbresor inom november månad - det är mycket för en ann. Och det ska planeras så väldigt. Den ena är en där jag bara får ta det som nån annan har planerat - får gå till abonnerad buss till stadshuset. De två andra måste jag bestämma tågtider och ordna biljetter själv. Och där vill jag ge en ros åt kommunen som har en person avdelad för biljettbokning. Man bara meddelar när man vill fara och komma och efter ett tag kommer biljetter per e-post. Bravo! Man känner sej omhändertagen.
Trevliga och nyttiga kurser/seminarier och jag ser verkligen fram mot dem. Men innan jag har detaljplanerat alla kläder och annat som ska med - huhu!
Och sen stör de ju en rutinmänniska rutiner. Riktigt hälsosamt må jag säja.
Den ena resan kan jag dessutom förlänga så det blir väninneträff samtidigt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar