fredag 29 januari 2021

Filmtime

 Jag har blivit så modern. Ser mest på filmer och serier via Arenan och Sveriges motsvarigheter SVT play och TV4 play.
Det betyder att jag inte burkar lika mycket som förr. På hårddisken finns nån Miss Marple och drösvis med Fråga Lund resp. doktorn.
Och Sverigekort har jag inte längre. Det betyder att jag håller koll på program på annat sätt än via den elektroniska programguiden. Vasabladets programtablå har kommit till heders igen.
Men det betyder också att jag oftare är på jakt efter nya serier och goda filmer.
Så av rent själviska orsaker skapade jag just en Fb-grupp - Filmtime i Österbotten. För att få in tips av er om gillar att se filmer/serier. Hoppas på en livlig diskussion och många fina tips.
Gå gärna med i gruppen Filmtime i Österbotten (https://www.facebook.com/groups/260193082136294) och berätta vad du har sett och ge dina synpunkter. Film är livet!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar