måndag 9 november 2015

Tack men nej tack

Då och då får jag utmaningar på Facebook. Lägg upp naturbilder 7 dagar i följd. Lägg upp bilder av dej själv som barn. Ta en vardagsbild och lägg upp. Ofta följs uppmaningen av att jag dessutom ska utmana ett antal av mina vänner.
Och vet ni gott folk - jag gör det inte. Jag skriver inte ens och säjer att jag låter bli och hoppas innerligt att det inte är lika farligt som det var när jag i ungdomsåren var fräck nog att våga bryta kedjebrevskedjor. Trots att mig blev beskrivet vad hemskt som skulle hända mej.
Nej på riktigt - jag tycker att jag roar tillräckligt på Fb annars också så utmaningarna får vara.  Vilket härmed meddelas. Och samtidigt - jag utsätter inte mina vänner för utmaningar - hur skojigt det än kunde vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar