onsdag 21 september 2011

Besviken



Det blev ingen dockskåpsmöbelkurs. Kom till Borgaregatans skola och möttes av ivriga pingisspelare. herrar hela bunten. Och ingen lapp på dörren. Och inget svar på Arbis´ kansli. Och jag som hade rustat mej med mina träklabbar som skulle sågas till sängar och bord och stolar... Hem och sen till Arbis där jag fick veta att kursen är inställd pga för litet antal intresserade. Blev erbjuden plats i torsdagsgruppen - allmän träslöjd - som har en plats ledig.
Idag fick jag mail av Arbis´ rektor som sa att sms har skickats till alla deltagare. Bara inte i min telefon... Kanske den rostar igen då jag använder den så litet! Men hursom helst - ingen kurs. Och vad gör jag med torsdagsgruppen? Just nu lutar det mot att jag skaffar litet verktyg och fixar det själv hemma...
Och sen har jag ju ett telefonnummer till en grupp damer som lär syssla med dockskåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar