lördag 13 oktober 2012

En jobblördag

Har varit hela dagen på fortbildning. Jag fick mycket som lades till min klokskap efter en föreläsning med en man från Sverige som talade på temat Framtidens skola och det mest konkreta är att jag nu äntligen aktivt ska börja twittra. Har länge haft ett konto men har bara inte hittat några medtwittrare. Men nu...
Började dagen med att gå fel. Tidig som jag alltid är hade jag god tid på mej att söka upp auditoriet. Trevliga människor som jag kom i slang med. Satt dessutom långt framme som vanligt så jag såg inte vilka människor som samlades i salen. Och det fanns eluttag för datorn på vissa rader och jag flyttade efter det och installerade mej och fick veta hur jag hittar nät. Allt var frid och fröjd och föreläsaren såg lämpligt rikssvensk ut (vilket han också var). Ända tills deltagarlistan gick runt och man frågade om det fanns frågor efter gårdagen... Då måste jag ju ställa både mej själv och andra frågan om jag var i rätt auditorium. Och si, nej det var jag inte! De som satt där skulle ha en föreläsning i idrottspsykologi... Ridå. Men det vara bara att önska dem en god dag och dra till det stora auditoriet där mina polare höll på att samlas. Man har så roligt som man gör det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar