fredag 4 september 2020

Därtill nödd

 Mobile Pay, Pivo, Siirto, OP Mobil - you name it. Allehanda mobilversioner som gör min bankupplevelse enklare. Nyfiken som jag är tar jag ner alla jag snubblar över och glömmer sen bort att använda dem.
Ända tills nu när jag har varit utan dator en vecka typ och varit hänvisad till platta och telefon - och på kuppen gått in för mobilversionen av min bank.
Och oj vad enkelt det är. Betala räkningar med att läsa av streck-kod. Bara klicka för att godkänna e-räkningar. Inga kodlistor behövs.
Det var så behändigt att jag lärde väninnan med ny telefon att använda detsamma i sin bank. Vi var båda imponerade.
Nu bekom jag just min nya dator men jag tror jag kommer att hållla mej till OP-mobilen. Ditknuffad av omständigheterna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar