torsdag 6 juni 2013

Bostadsvisning

ska jag på imorron klockan 11. Och det är minsann inte första gången. Är ganska luttrad vid det här laget. Och för mej är det ju en ganska stor sak att tänka på att byta bostad. För det första har jag en bostad jag trivs så bra i. Och för det andra så är de flesta bostäder jag ser (också morgondagens) ett steg mot att ge upp Sundom. Och jag vet inte om jag är redo. Älskar det ju så mycket... Och odlandet... Och känslan för hela sundom.. Och allt möjligt. Men då det är så omöjligt.
Morgondagens lägenhet är något av den feges egnahemshus. Botenplan i ett tvåvåningshus. Med inglasad altan + ett ganska stort gräsområde. Men som på en bricka. Vid en gata (visserligen plank). Stor - 92 kvadrat. Inget biltak.
Blir mycket intressant att se vad jag tycker. Och vad mäklaren tycker om jag lägger mej raklång på badrumsgolvet för att kolla om man får in ett badkar... Imorron vet vi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar