lördag 26 februari 2011

Frestelse

Så kom det då igen en bostadsfrestelse. Och denna gång är jag hårt drabbad. En lägenhet som har praktiskt taget allt jag kan önska. Gammalt renoverat trähus, centralt beläget. Och dessutom väldigt nära Bo. Kakelugn. Bilhallsaktie ledig att köpa. Varm glasveranda. 84 kvadrat. Vacker. Ljus. Dessutom i sådant skick att inget behöver göras vad jag kan se av bilderna. Det enda som nu saknas är ett badkar men med tur får man in ett sådant också. Massor med fönster - på gott och ont. Vid utsikt åt två håll, höghus i vägen över gatan åt det tredje. Lummig , nästan lantlig gårdsplan. Planteringar. Möjlighet till egen liten täppa? Hur som helst så har den fått mitt huvud i snurr. Har sett bilder och varit och kollat från utsidan. Imorgon visning och då vet jag mera.

1 kommentar: