lördag 8 juni 2013

Hur tänker de?

Under åren har jag fått ganska många friarbrev på Fb. Det kallar jag de meddelanden som kommer från herrar under Övrigt. Herrar som har sett min bild på Fb och tycks att jag ser "goordjös" ut - minns inte hur det stavas. Herrar som själva ser helt bra ut, är i lämplig ålder, oftast frånskilda eller änklingar. Kommer från fjärran länder - England, USA tex. Aldrig nån från Nykarleby eller Seinäjoki. och de är så seriösa och vill så väldigt att jag tar kontakt för vidare kontakt. Hur tänker de? Är de faktiskt seriösa? Tror att det är så man knyter kontakt med medelålders damer? Från ett land långt borta. Säkert en del av dem.Ja och en sak har de gemensamt - de skriver dålig engelska. Märkte när jag kollade igenom min friare att jag tidigare blockerade dem medan jag numera låter dem finnas. Svarar aldrig. Intressant. Och säkert finns det sämre datingsidor på nätet än Fb.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar