söndag 30 oktober 2016

En vanlig vecka

Jag kvirrar ibland över att dagarna tenderar att bli så bokade. Men i verkligheten är det ju trevliga saker som upptar mina dagar och veckor. Saker som jag själv ofta har valt. Saker som jag ofta inte behöver förbereda mej för. Och saker som inte tar hela dagen av min tid.
Hör här hur nästa vecka ser ut.
Måndag: fönstren anländer typ kl 10 - balkongen ska vara tom, datastöd på AV 14
Tisdag: möbelflyttning/enskilt datastöd fm, Promenadguide goes digital 13
Onsdag: jumpa 14, kören 19
Torsdag: Umeåkryssning hela dagen (måste skippa Folkhälsanstavisen)
Fredag: fredad fredag
Lördag: kören 13 (12), ljuständning, stilla musik 17 (helgdag)
Söndag: väninnans födelsedag - utemat - slutar med Svenskadagensfest
Och över alltihopa svävar fönsterbytet - dock inte hos mej nästa vecka om planerna håller.
Dessutom - förmiddagspromenad de vardagar det är lämpligt.
Många trevliga saker och jag är tacksam över dem. Och de vanliga dagarna med innehåll - det är ju de som är livet. Och nångång kommer säkert en obokad dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar