måndag 13 april 2015

Deklaration på nätet kanske

Konstaterade idag att det kanske skulle ha varit bäst att göra deklarationen på nätet. Efter att ha stått på huvudet i bioavfallskärlet för att få upp mitt deklarationskuvert som på väg till postlådan hade hamnat underst i kärlet. Så kan det gå när man har mycket i händerna. Och vilken tur att jag kom att tänka på att jag hade haft det med mej ut. Det hann jag fatta medan jag gick tillbaka in efter paraplyet och funderade var mitt kuvert fanns.
Jag har någon gång deklarerat på nätet men det känns tryggare att skriva hyresinkomstuppgifter, och vederlag på papper. Det syns på nåt sätt bättre då. Säjer jag som annars är så digital och pappersfri.
Slutet gott, allting gott denna gång. Men kanske om ett år blir det digitalt.
Lyckades putsa bort det mesta av bioavfallet från kuvertet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar