fredag 30 maj 2014

Tyst i huset

Jag älskar musik men oftast är det tyst hos mej. Det har mycket att göra med att jag inte hittar musik jag gillar. Förr i världen har jag på känn att det gick att ha på Sveriges P3 dagen lång och njuta av allt det de bjöd. Men nu hittar jag inget sånt. Är för fantasilös för att göra egna spellistor tex på Grooveshark. Och varje gång jag öppnar en kanal på radion väcker det mer negativa än positiva känslor - prat, prat och så musik som jag inte gillar. Hittade en kanal på nätet P2 klassiskt och tänkte att där.. Men icke sa nicke. Idag råkade det komma så stressande klassisk musik att det bara var att stänga. Den enda gången jag använder och njuter av musik är före julen. Då kan jag skapa hur många fina spellistor som helst och då hittar jag olika kanaler - speciellt på webben - som bjuder på njutbar musik dagarna och nätterna långa. Men fram till november -tyst. Synd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar