onsdag 16 april 2014

Som vanligt

Tänk att jag aldrig lär mej! Att det jag hittar på loppis och vill ha - det ska jag köpa bums. Nu har det hänt igen. Att jag missat nåt pga mitt velande. I söndags stod jag och funderade över ett litet läckert nyckelskåp. Litet sådär folkloristiskt målat. Men köpte inte. Skulle bara fundera. Skulle bara se hemma hur det passsade in. La bordsnumret på minnet. Kollade hemma och såg att det skulle sitta alldeles utmärkt i tamburen. Ok, far efter det på tisdag efter jobbet. Det glömde jag på tisdag efter jobbet. Idag då - surrade runt med bilen efter att ha storhandlat. Jo, pytt. Bordet med det nummer jag mindes var tömt. Ska man aldrig lära sej.
För övrigt anser jag efter ett studiebesök att Biltema är en illaluktande karabutik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar