söndag 10 november 2013

Utan lock

Att komma hem till ett tomt hus efter ett par dagars skolning borta hemifrån är inte bra. Eller var inte bra för mej. I går. Inte så att jag nödvändigtvis skulle ha haft ett behov av att tala om det jag varit med om. Men så att eftersom jag inte hade någon att tala annat med lades inte locket på fortbildningsdagarna. Det räckte inte med ett avsnitt av bron. Jobbdagarnas fortsatte att snurra - vad blev sagt, vad blev inte sagt, vad var jag med om. Snurrade på och gav stress. Lyckades inte mota den med sömnskolekunskap. Försöker nu komma in på vanlig vardagsräls med hjälp av goda rutiner. Tycks nog ha en stressströskel som är superlåg.
Kommer att få massor gjort här hemma har jag på känn. Bara jag har planerat veckan först... Ska väl hitta locket så småningom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar