lördag 12 oktober 2013

Sömnskoleläxa

Vi kommer att ha lov från sömnskolan nästa vecka eftersom det är skolornas höstlov. Skola som skola. Men vi fick hemläxa. En A4 med uppgifter - andninngsvöningar och rörelseövningar. Och jag ska faktiskt göra dem. För jag tror på det här. Tror på satt jag ska kunna fokusera på andning och avslappning att jag en vacker dag ska kunna somna om när jag vaknar på natten. Eller ännu hellre - vara så avslappnad att jag sover en hel natt. Som jag gjorde senaste natt. Efter att ha slappnat av i sömnskolan. Helt fantastisk känsla att vakna utvilad kl 6 och ha sovit utan piller! Men jag tror ju nog att jag får kämpa för att kunna slappna av lika bra på egen hand som jag gör under timmer på fredag morgon. Men det är värt kampen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar