torsdag 17 oktober 2013

Gillar

Eventuellt har jag filosoferat på det här temat förr men upprepning skadar inte. Det handlar om min förtjusning över den omedelbara feedback man får när man gör en uppdatering på Facebook - antingen en direkt uppdatering eller en länk till ett blogginlägg. Härliga kommentarer, svar på frågor men också ett enkelt gillande. Och detta gillande är äkta - det vill jag tro. Det är helt olika människor som gillar beroende på vad det handlar om - är det data, katt, odling, livet eller vad det nu kan vara. Ofta förstår jag precis varför någon gillar - den läser mellan raderna, förstår... Blir bara så glad. Litet förvånad är jag över att jag får så många gillanden när jag lägger upp mina anspråkslösa bilder - det är som om bilder skulle vara nåt speciellt. Och kanske de är det - visst blir man glad när nån delar med sej. Så bara sådana funderingar idag.


1 kommentar:

  1. Och tänk - 80 personer gillar när jag uppdaterar att jag sovit utan piller 7 nätter. Dessutom en hel del kommentarer. Fantastiskt!

    SvaraRadera