tisdag 4 juni 2013

Semester

I princip har jag semester nu. Säjer i princip för det är möjligt att vi rycker ut och finjusterar planeringen ännu. Beror på hur många nya ettor vi på riktigt kommer att få. Tror att det gör att det inte känns på riktigt ännu. Och sen är det ju så att när man är ledig så stor del av veckorna normalt så känns inte sommarlovet så sensationellt som det gjorde förr. Och det gör också att det inte känns så farligt att jobba ett tag till...
Men sen är det också det att det är med en viss oro jag går in i sommarledigheten. Dels finns minnen från ifjol och dels det faktum att det kommer att kännas så tomt att vara ledig och ensam. Så är det bara men nog ska det gå. Bara vädret är rimligt - dvs inte för varmt - så jag kan pyssla i Sundom. Och nog är det skönt att vara ledig och bara surfa runt i stan också. Men annorlunda...


1 kommentar:

  1. Insåg efter att jag hade skrivit hur det här inlägget kan uppfattas- Ta er an mej, bjud mej med, ta kontakt. Men det är inte det det handlar om. Jag måste lära mej att leva mitt eget sommarliv först. Sen kan jag ta del av andras.

    SvaraRadera