tisdag 23 april 2013

Så otroligt seg

Konstigt hur segt jag stretar på med mina små teknikproblem. Sitter kväll efter kväll och lär mej av mina erfarenheter. Ibland är det en dongel, ibland en klönt, ibland en platta, ibland ett operativsystem. Ibland är det en av mina fem datorer/plattor, ibland någon bekants. För tillfället håller jag bl.a. på med att reda ut varför jag inte ser Yles direktsända TV-program i min Androidplatta när alla andra tycks se dem i sina Androidplattor.
En sak som jag tycker är väldans positiv med detta är - förutom att jag hela tiden lär med nytt - att jag tycks minnas det jag lär mej. Bra med tanke på att jag tycker att jag i allt annat har blivit så tankspridd och glömsk.  Nu drar jag till sängs med plattan - det blir säkert nån Wordfeudomgång innan jag tar natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar