onsdag 25 juli 2012

Sommarkläder hej, hej

Idag har jag en lång tid befunnit mej i min walk in closet (även kallad centralgarderob). Dels är det nödvändigt att sanera ibland. Inspirerad av scarfsanerandet och väninnans rejäla utrensning igår tänkte jag att  nåpgra plagg skulle hamna i Rödakorspåsen. Ganska nöjd faktiskt. Åtta plagg i påsen och ytterligare två som blev utlokaliserade. Det är mycket för att vara jag!
Dels behövde minnet friskas upp när det gäller sommarkläder. Praktiskt taget hela sommaren har jag gått klädd i joggingdräkt och mysbyxor inomhus. Undantag midsommarhelgen. Det har bara inte varit läge för annat. Riktigt trevligt att se allt det som jag brukar använda på sommaren. Saker som köptes ifjol som egentligen är nya ännu. Känns skönt att ha koll på klädläget igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar