måndag 11 april 2011

Energi utifrån



Jag har varit superenergisk och pigg idag! Hade förstås att göra med att jag sov riktigt bra. Och dessutom hade en ledig dag. Men jag tror också att det hade att göra med att jag redan idag fick resultat av blodprovstagningarna. Och oj, vad man blir pigg av att höra att kolesterolvärden och sköldkörtelvärden är ok. Trots att det inte känns nånstans om de inte är ok. Jag tvättade kläder, var i Sundom och på Loppis. Hann dessutom jobba och pyssla i hemmet. Känns riktigt bra. Och är så glad över resultaten. Får väl acceptera att det är nån nytta med medicinerna.
Misstänker att nån skulle säja att det var det underbara vädret - sol och värme - som fick mej att känna mej pigg. Okej då, jag köper det trots att jag tror att jag mår bäst i gråludd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar