lördag 19 februari 2011

Ut på stan!

Det är ju sån njutning att skriva här så man skriver stup i kvarten. Inloggnig utan inloggningskoder eftersom jag har gmailen aktiverad. Snärtigt skrivfält med alla redigeringsmöjligheter, tom stavningskontroll. Något som verkligen behövs när jag flyger över mina tangenter med två fingrar (och dessutom inte alltid har brillorna på).
Nu: solen skiner och det är kallt - troligen sådär härligt att man nästan tappar ut andan när man kommer ut på gården. Ska dra ut på stan och se vad som händer. Inget är nödvändigt, bara att dra runt och iaktta. Kanske en sväng till Bibbans bytesbord - skulle vara dags att börja läsa nåt annat än pedagogik på kvällarna - kanske till Rewell där det säkert är politiker som samlar folk, kanke för att kolla in vårkollektionerna - behöver en dimissionsdress (har vi hört det förut). Men alltså - inget maktpåliggande. Tjoho vad jag gillar min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar